Zmiany, zmiany, zmiany

Tak się to wszystko potoczyło, że sama nie wiem kiedy i Szkatułka Cook "wskoczyła" na Facebook :-) . Nawet się trochę zrymowało.  Stąd też i trochę porządków na blogu, trochę nowych gadżetów, trochę banerków bo podjęłam też w ramach swojej nowej "pracy" trochę i "zobowiązań". Nie wiem czy się Wam to podoba czy nie - zwracam się zwłaszcza do starych bywalców mego blogu ale niektórzy sami mnie do tego zachęcali :-) aby pójść dalej ...
Dziękuję za natchnienie zwłaszcza zuzayanie http://zuzayana.blogspot.com/ która jako pierwsza zainspirowała mnie do działania. Masz u mnie wielkie ciacho kobieto
i darmowe oprowadzanie po Kazimierzu i jego cudownych okolicach jeśli tylko będziesz miała ochotę.

Chciałam jeszcze dodać że facebookową stronę możecie znaleźć pod adresem  


i tam serdecznie również zapraszam. Jest więcej komentarzy no i jak to na Facebooku więcej się dzieje.

Tymczasem wracam do kuchni, bo w całym domu już rozchodzi się cudowny zapach pomarańczy :-)
Ale o tym niebawem ....


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kiszenie żuru, czyli o tym, jak Dziadek żur kisił

Pierogi z ziemniakami i kapustą kiszoną

Wielkanocna baba cytrynowa