Kuchnia roślinna - warsztaty kulinarne z Agatą Kornacką.





W ubiegłą sobotę  13 lipca br. miałam okazję spotkać  Agatę – blogerkę prowadzącą bloga Czas na zielone, która propaguje zdrowy styl życia prowadząc warsztaty ze zdrowego odżywiania. 

Agata Kornacka - Czas na Zielone
 
W słoneczne przedpołudnie razem ze swoją serdeczną przyjaciółką Katarzyną wybrałyśmy się do Lublina na spotkanie ze wcześniej wspomnianą Agatą. Tym razem warsztaty, które prowadziła poświęcone były modnym ostatnio kiszonkom. Znacie mnie i wiecie, że zakiszenie żurku czy barszczu z buraczków nie jest dla mnie problemem i wielokrotnie odwiedzając moją stronę na Facebooku lub zaglądając do mojej małej grupy wsparcia mogliście się o tym przekonać. Lubię kisić różne warzywa: marchewki, buraki, rzodkiewki, kalafiory, ogórki, paprykę, kapustę, czosnek itd. Kiszę, bo kiszonki to samo zdrowie! 



Ponieważ wiedziałam, że Agata posiada niezwykle dużą wiedzę na temat kiszonek postanowiłam wybrać się do niej na warsztaty z Kasią, którą również interesuje ten temat by zgłębić naszą wiedzę.
Spędziłyśmy z innymi uczestnikami warsztatów wspaniały czas słuchając prowadzącej, wymieniając się nie tylko doświadczeniami, ale również nowymi pomysłami. Fajnie było się spotkać.



A już za tydzień na Moście Kultury w Lublinie Agata poprowadzi kolejne warsztaty – tym razem tematem będą roślinne pasty kanapkowe. My jesteśmy już zapisane i nie możemy doczekać się spotkania z energetyczną i miłą osobą, którą niewątpliwie jest Agata.

Zapraszam Was na obszerną fotorelację z warsztatów kiszenia warzyw.



















Choć nasze spotkanie było bardzo krótkie, miło mi było Was wszystkich poznać :) 

Katarzyno, Dziewczyno! Dziękuję za zdjęcie :)

Komentarze

  1. Z takich warsztatów można wynieść wiele wartościowych informacji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale wspamiale warsztaty, az chce mi sie leciec fdo kuchni i zrobic jakies kiszonki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Działaj kochana, działaj :) lato szybko mija ... pakuj w słoiki co się da :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Możesz skomentować ten post

Popularne posty z tego bloga

Kiszenie żuru, czyli o tym, jak Dziadek żur kisił

Pierogi z ziemniakami i kapustą kiszoną

Wielkanocna baba cytrynowa