Warsztaty kulinarne w Bio&Fresh ... czyli ... Świadome Gotowanie





W piątkowy wieczór deszczową porą poprowadziłam  w siedzibie Bio&Fresh w Puławach w ramach programu 28 dni Całkowitego Oczyszczania Organizmu warsztaty zatytułowane „Świadome Gotowanie”.
Moje słuchaczki były już bardzo świadome swojego organizmu
i przemian w nim zachodzących ponieważ program dobiegał końca, a mój warsztat był z kolei czwartym w którym uczestniczyły zgodnie z programem. Poprzednio spotykały się ze specjalistkami z dziedziny „świadomego oddychania”, „świadomego odżywiania” oraz ruchu jako „świadomego dbania o swoją kondycję i samopoczucie”



W krótkim aczkolwiek treściwym wykładzie przekazałam Paniom, że mają wybór i to do nich ten wybór należy – jak się będą odżywiały, z jakich produktów będą gotowały swoje potrawy i jak je będą podawały. Uzmysłowiłam wszystkim nam, że jesteśmy ludźmi wolnymi, ale wolność to odpowiedzialność (w szeroko rozumianym znaczeniu). Powiedziałam też kilka słów o jakże ważnej motywacji w naszym codziennym życiu,
no i oczywiście żywa dyskusja, którą ochoczo kontynuowałyśmy przygotowując wspólnie potrawy, które zaproponowałam na ten krótki aczkolwiek bardzo intensywny wieczór.
Justyna – założycielka Bio&Fresh przygotowała dla nas na moją prośbę raw-food’ową  pyszną, wielowarzywną zupę krem. Natomiast już pod moim okiem Panie przygotowywały samodzielnie sól rozmarynową (ze świeżego rozmarynu), sól pokrzywową, masełko avocado, sos pietruszkowy do spaghetti, które następnie wspólnie przy biesiadnym stole wśród gwaru i rozmów degustowałyśmy. Oprócz tego poczęstowałam moje Panie kwasem z czerwonych buraków domowej roboty, który oczywiście mogły zabrać sobie do domu. Każda z uczestniczek warsztatów otrzymała również domowej roboty aromatyczny ekstrakt waniliowy w prezencie.



Niestety nie przekażę Wam relacji fotograficznej z warsztatów bo nasze uczestniczki nie życzyły sobie fotografii i zamieszczania ich w Internecie, a jako organizator całości programu muszę dbać
o komfort moich uczestniczek oraz uszanować ich prywatność. 




Komentarze

  1. Dodam jeszcze, iż uczestniczki warsztatów otrzymały od Szkatułki Cook pięknie oprawione przepisy na zdrowe potrawy, które mogą wykonać u siebie w domu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O :) dziękuję to bardzo miłe ... ale uważam, że to standard obowiązujący na tego typu warsztatach i tego w dalszym ciągu będziemy się trzymać w Bio&Fresh a nawet planujemy się rozwijać i zapraszać Uczestniczki programu oraz inne osoby chętne na podobne warsztaty tematyczne oraz w planach nowości ... ale to niespodzianka :)

      Usuń
  2. Gratuluję! Powodzenia w dalszych przedsięwzięciach. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Możesz skomentować ten post

Popularne posty z tego bloga

Kiszenie żuru, czyli o tym, jak Dziadek żur kisił

Pierogi z ziemniakami i kapustą kiszoną

Wielkanocna baba cytrynowa