AROMAT...czyli... wydanie drugie Magazynu Aromat



Drugi numer Magazynu Aromat miał właśnie premierę. Będzie mi niezwykle miło jeśli zechcecie zajrzeć do niego. To owoc pracy dziewcząt skupionych wokół Lubelskiej Blogosfery Kulinarnej oraz osób zaproszonych do współpracy. Numer drugi to numer jesienny i jak jesień bardzo kolorowy i interesujący. Znajdziecie w nim dużo  jesiennych przepisów na oryginalne potrawy z kaszy i dyni, artykuły
o zdrowych kanapkach i żywieniu dzieci i młodzieży. Polecam Wam artykuł o kawie i o nalewkach.
Dziewczyną z okładki tym razem jest nasza koleżanka blogerka Karina prowadząca bardzo interesującego bloga Ekscentryczny parowar
Jeśli będziecie uważnie czytali znajdziecie tam również moje dwa artykuły oraz zdjęcia mojego autorstwa.
 
Zapraszam serdecznie do lektury, a jeżeli czujecie się na siłach to również do współpracy. Wystarczy do nas napisać ;)

Magazyn AROMAT - kliknij tutaj ;)

Komentarze

  1. Odnalezione! Trafiając na Twój pierwszy artykuł przypomniałam sobie śmieszną historię jaka wiąże się z degustacją tych słodkich specjałów, o których napisałaś. Pokrótce o moim zachłyśnięciu się... Artykuł drugi zaś podsumuję: grillujmy póki czas,powspominajmy jak było już za chwilę.
    Gratuluję publikacji.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, choć podziękowania wysyłam bardzo późno :( Przepraszam, przepraszam, przepraszam ... nie wiem jak to się stało, że dopiero teraz zauważyłam Twój wpis. Nie mam nic na swoje usprawiedliwienie.
      Serdeczności wysyłam. Szkat

      Usuń

Prześlij komentarz

Możesz skomentować ten post

Popularne posty z tego bloga

Kiszenie żuru, czyli o tym, jak Dziadek żur kisił

Pierogi z ziemniakami i kapustą kiszoną

Wielkanocna baba cytrynowa