Przepyszne masełko rzeżuchowe

 


PRZEPYSZNE MASEŁKO RZEŻUCHOWE

Jeśli została Ci jeszcze rzeżucha ze świątecznego stołu i nie wiesz, co masz z nią zrobić, to teraz jest jej czas!


Składniki na przepyszne masełko rzeżuchowe

  • 1/2 kostki miękkiego masła
  • 1 maleńki ząbek czosnku
  • rzeżuchy ile się da (u mnie cały plon z małego talerzyka deserowego)
  • 1/4 łyżeczki soli (koniecznie grubej - u mnie Sól Kłodawska)


Przepis na przepyszne masełko rzeżuchowe

Do miękkiego masła dodać przeciśnięty przez praskę czosnek, sól i rzeżuchę posiekaną na drobno.

Wszystko dokładnie wymieszać. Ja użyłam w tym celu moździerza.

Masełko gotowe w 2 minuty!

Przechowuję w lodówce w szczelnie zamkniętym słoiku.

Najlepiej smakuje mi na świeżo upieczonej keto bułeczce.

Smacznego!

 
 


#kiełki #rzeżucha #pieprzycasiewna #masłosmakowe #wiosennesmaki #szkatułkacook

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kiszenie żuru, czyli o tym, jak Dziadek żur kisił

Pierogi z ziemniakami i kapustą kiszoną

Wielkanocna baba cytrynowa