Cieciorka z warzywami

 


 

Krótka przerwa w pracy na pyszny domowy lunch.

Cieciorkę z warzywami przygotowałam w 15 minut ⏰

Składniki:

Cieciorka - u mnie gotowana, ale możecie użyć tej z puszki lub słoika.
3 garście jarmużu (mój mrożony)

1 cukinia

Pomidorki (moje krojone z puchy

1 garść oliwek zielonych

1 garść oliwek czarnych

Rzeżucha - do woli

Kiełki groszku cukrowego - 2 garście


Na maśle z oliwą (jeśli jesteś vege tylko użyj oliwy) blanszowałam przez chwilę cukinię (można lekko przyrumienić), następnie dodałam jarmuż. Kolejny krok to dodawanie cieciorki i oliwek.
Na końcu pomidorki z puszki lub świeże.

Dobrze podgrzać, wymieszać i doprawić solą i ziołami (ja dodałam tylko papryki słodkiej wędzonej, sól i majeranek z tymiankiem).

Po wyłożeniu na talerz lub miseczkę dodałam posiekaną rzeżuchę i kiełki groszku.

Całość była gotowa w 15 minut, akurat tyle ile wynosi moja przerwa obiadowa. Drugie 15 minut pałaszowałam ze smakiem 🍲

Danie jest uniwersalne. Możecie dodać do cieciorki inne warzywka: marchewkę, paprykę, buraczki, kapustę pak hoi, brokuły, kalafior itp.

Cieciorkę można zastąpić jakąś kaszą, a nawet ryżem.


Użyjcie wyobraźni lub przejrzyjcie lodówkę. To dobre danie, by pozbyć się z niej resztek.

 


 


#cieciorka #warzywa #vegefood #daniejednogarnkowe #wiosennemenu #szybkiedania #szkatułkacook

 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kiszenie żuru, czyli o tym, jak Dziadek żur kisił

Pierogi z ziemniakami i kapustą kiszoną

Wielkanocna baba cytrynowa